Med et vagtberedskab på 7 kompetente serviceteknikere i fast vagtturnus står vi altid klar til at hjælpe. Når I tager kontakt til serviceafdelingen, er det vigtigt, at I har PALOMATens serienummer samt typenummer klar. Mærkningen, som er vist nedenfor, finder I på siden/bagerst på pallemagasinet.
I garantiperioden kan vi tilbyde support uden beregning, når I ringer indenfor normal arbejdstid:
- Mandag - torsdag: 07.00 - 15.45
- Fredag: 07.00 - 12.20.
Ringer I udenfor normal arbejdstid i garantiperioden eller er der ikke længere garanti på PALOMATen, fakturerer vi for den service, vi har udført. Minimum betaling er 1 time.
Garantiperioden på en PALOMAT® er 1 år eller 1800 arbejdstimer på materiale og produktionsfejl.
Reservedele i garantiperioden fremsender vi uden beregning – dog fakturerer vi reservedelen ved forsendelse og når den deffekte reservedel kommer retur, sender vi en kreditnota.
Udenfor garantiperioden fakturerer vi reservedelen plus fragtomkostninger. Ved reservedelsbestillinger på under DKK 500,00,- pålægger vi ordren et administrationsgebyr på
DKK 300,00,-.
Har I brug for service, kan I ringe på følgende telefonnummer:
+45-97 71 00 44 - tast 1 for service.
>> Se installationsvideo for pallemagasinet PALOMAT®